Технічна праця

 Блог: міська методична комісія вчителів технічної праці

 http://trudove-shostka.blogspot.com/

Об'єкт проектної діяльності № 2: обладнання та пристосування для навчальних кабінетів, вдома.  
Вибір об'єкта проектування та його аналоги (лавка).





Об'єкт проектної діяльності №1: Обладнання зони відпочинку на вулиці, в школі, вдома.



ОНЛАЙН КОНКУРС «ЮНИЙ МОДЕЛІСТ»
Конкурс проводить гурток Стендового моделювання Шосткинської Станції юних техніків
З 17.04.2020 року стартує онлайн конкурс паперових моделей техніки «Юний моделіст».
В конкурсі приймають участь усі бажаючи діти віком до 16 років.

Для участі треба зробити власноруч модель любої техніки з готових розгорток чи самостійно виготовлених, після сфотографувати та відправити фото моделі та свої особисті данні на електронну пошту alekc-lara@ukr.net
Найкращі роботи будуть опубліковані на сайті СЮТ https://stanciyatehno.jimdofree.com, а переможці нагородженні дипломами та подарунками.
Що оцінюється
1. Загальне враження від моделі
2. Точність виконання моделі
3. Акуратність виконання моделі
4. Деталіровка
5. Спеціальні ефекти
1. ЗАГАЛЬНЕ ВРАЖЕННЯ ВІД МОДЕЛІ.
Оцінюється схожість загального вигляду моделі, передача конструкції прототипу і забарвлення, тобто враження, що створюється моделлю, в порівнянні з іншими моделями категорії.
2. ТОЧНІСТЬ ВИКОНАННЯ МОДЕЛІ. Тут, в першу чергу, оцінюється геометрія моделі, взаємне розташування і сполучення частин, достовірність обрисів. Особлива увага звертається на те, щоб модель своїм виглядом і розмірами відповідала оригіналу в обраному масштабі. Бали зменшуються при виявленні візуальних порушень видів моделі, наявності перекосів, круток.
3. Акуратність ВИКОНАННЯ МОДЕЛІ. Під час оцінювання враховується наявність дефектів складання моделі (видимість стикувальних швів), нефарбованих торців деталей, неакуратних клейових з'єднань, дефектів скління і оптичних приладів, навісного обладнання, такелажу. Присутність вище перелічених дефектів тягне зниження оцінки моделі.
4. Деталіровка. Оцінюється насиченість деталіровки екстер'єру, інтер'єру, внутрішніх відсіків, двигунів, ходової частини (шасі).
5. Спеціальні ефекти. У цьому пункті оцінюються доопрацювання і ефекти, які виконуються автором за своїм бажанням (наявність цих доробок і ефектів добровільно) для поліпшення візуального сприйняття моделі, а саме: - додаткові елементи зовнішньої деталювання моделі.
Роботи будуть прийматись на конкурс до 03.05.2020 року.
Оцінка робіт буде проводитись журі в составі керівництва СЮТ та керівників гуртків технічного напрямку.
Основними завданнями конкурсу є:
- військово-патріотичне виховання дітей та учнівської молоді;
- популяризація паперового масштабного моделізму, як виду технічної творчості;
- стимулювання творчого, інтелектуального, духовного розвитку дітей;
- подальший розвиток, удосконалення та пропаганда науково-технічної творчості, зокрема технічного стендового моделювання з паперу;
- інтенсифікація інтересу учнів до розвитку авіації, автомобілебудування, суднобудування, ракетобудування і загалом техніки;
- проведення змістовного дозвілля дітей, пошук нових форм його організації.
https://stanciyatehno.jimdofree.com/?fbclid=IwAR0EiZ9r97UYaji9V_dU6_ZYH-tJKHnoPWbBanYMeiuVf-xaUbDNUv7I7LE

Світильник 1












Світильник 2










Світильник 3













Світильник 4











Світильник 5






Свічник






Сувенір "Сокирка"


Розгортка сокирки



Ручка сокирки


Олімпіада ІІ етап 23.12.2017рік

















Олімпіада ІІ етап 24.12.2016рік


Олімпіада ІІ етап 20.12.2015рік














Обласний семінар-11.11.2015, м. Глухів






Обласний семінар-19.11.2014, м.Глухів


Областной семинар-24.04.2012, м. Шостка шк.№5









Немає коментарів:

Дописати коментар